Pizza CAPO

GDRP

INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
pro nákup na portálu https://pizzacapo.cz/
platné od 6. května 2024

Vydaná poskytovatelem – obchodní společností
BOMBA COMPANY s.r.o., se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze sp. zn. oddíl C, vložka 271505
IČ: 05824796
DIČ: CZ05824796
Telefon:  +420 703 662 452
E-mail: info@pizzacapo.cz
Webové stránky: https://pizzacapo.cz/

I.Úvodní ustanovení

Tato informace slouží pro informování zákazníků poskytovatele o tom, jaké osobní údaje poskytovatel zpracovává, pro jaké účely a na základě jakého právního důvodu. Dále slouží pro poskytnutí podrobných informací zákazníku o tom, komu mohou být osobní údaje poskytovatelem předávány a jaké má zákazník ohledně zpracovávání jeho osobních údajů práva. Zákazníkem se pro účely této informace rozumí osoba, která objednala nebo zamýšlí objednat u poskytovatele poskytnutí služeb prostřednictvím portálu poskytovatele na adrese https://pizzacapo.cz/ (dále jen „portál“).

Poskytovatel vystupuje při své činnosti vůči zákazníkovi jako správce osobních údajů, tedy rozhoduje o tom, jaké osobní údaje shromáždí, k jakým účelům a jakými prostředky a je odpovědný za jejich řádné zpracování. 

 

II. Vymezení zpracovávaných údajů

Poskytovatel zpracovává pouze ty osobní údaje, které mu poskytne zákazník při registraci na portálu, tj. v rozsahu jméno, příjmení a emailová adresa (případně údaje, které poskytovatel při registraci nevyžaduje, ale které mu poskytne zákazník sám v následné komunikaci). Poskytování osobních údajů je ze strany zákazníka dobrovolné, nicméně v případě jejich neposkytnutí, nebude moci poskytovatel nabízené služby zákazníkovi poskytnout, jelikož poskytnutí služeb bez zcela základních údajů sloužících k identifikaci zákazníka coby smluvní strany a bez emailové adresy ke splnění povinností poskytovatele, zejména ke koupi jídla a pití a dalších zakoupených služeb, jako je doprava na adresu klienta a dalších služeb s tím spojených a dále splnění zákonných povinností, není možné.

Dále jsou poskytovatelem zpracovávány údaje o využívání služeb poskytovatele, tj. o provedených objednávkách a poskytnutých službách, o provedených platbách, záznamy emailové, písemné a telefonní komunikace a další.

 

III. Účel zpracování

Osobní údaje jsou zpracovávány pro následující účely:

Identifikace zákazníka při uzavírání smlouvy a plnění smlouvy, obsluha zákazníků

  • bez alespoň základní identifikace zákazníka (jménem a příjmením) s ním nelze uzavřít smlouvu a poskytnout mu služby, jelikož součástí každé smlouvy je identifikace jejích smluvních stran, dále je třeba s ohledem na způsob poskytování služby zakoupeného jídla, nápojů či voucheru tyto zákazníkovi předat (emailová adresa);
  • poskytovatel dále zpracovává údaje o poskytnutých službách a uskutečněných nákupech pro účely možných reklamací či stížností;
  • pokud zákazník kontaktuje poskytovatele emailem či jinou formou komunikace, včetně případných reklamací či stížností, zpracovává poskytovatel v této komunikaci uvedené osobní údaje, záznamy této komunikace a údaje o využívání jím poskytovaných služeb a uskutečněných nákupech, aby byl schopen poskytnout požadovanou odpověď nebo řešení a dále zlepšoval poskytovaný zákaznický servis;
  • právní základ pro zpracování osobních údajů: zpracování je nezbytné pro provedení opatření před uzavřením smlouvy, pro splnění smlouvy a pro splnění právních povinností (dle občanského zákoníku).

Marketing

  • kontaktní údaje, údaje o využívání služeb a uskutečněných nákupech poskytovatel zpracovává pro účely marketingu: (i) bez zvláštního souhlasu na základě svého oprávněného zájmu a rovněž za podmínek dle zákona o ochraně osobních údajů a zákona o některých službách informační společnosti, (ii) na základě zvláštního souhlasu zákazníka pro účely nabídek služeb a produktů prostřednictvím e-mailu, nabídek slev, služeb a dále pro pokročilé marketingové aktivity, např. některé analýzy, spojování s jinými údaji shromážděnými pro odlišné účely, souhlas může zákazník kdykoliv odvolat;
  • právní základ pro zpracování osobních údajů: zpracování je v případě (i) nezbytné pro ochranu oprávněných zájmů poskytovatele a v případě (ii) je právním základem souhlas subjektu údajů.

Určení, výkon a obhajoba právních nároků, vymáhání pohledávek

  • použití v rámci soudního nebo správního řízení, jehož bude poskytovatel účastníkem a které se týká jeho právního vztahu k zákazníkovi, a to ať už na výzvu příslušného státního orgánu nebo z vlastní iniciativy poskytovatele při ochraně a vymáhání jeho právních nároků a pohledávek;
  • právní základ pro zpracování: zpracování je nezbytné pro ochranu oprávněných zájmů poskytovatele a pro plnění zákonných povinností vůči orgánům veřejné moci.
 

IV. Způsob zpracování

Osobní údaje zákazníka poskytovatel zpracovává automatizovaně v elektronických informačních systémech při dodržování stanovených bezpečnostních a procedurálních opatření. Všichni pracovníci, kteří přicházejí do styku s osobními údaji jsou řádně proškoleni.

Osobní údaje jsou zpracovány po dobu, po kterou trvá právní důvod jejich zpracování, tj. po dobu trvání registrace na zákazníka na portálu a po jejím zrušení do uplynutí příslušné promlčecí doby (zpravidla tříleté) vztahující se k právům vyplývajícím z tohoto právního vztahu či souvisejícím s tímto právním vztahem. Osobní údaje zpracovávané pro účely marketingu jsou zpracovávány do doby, než zákazník svůj souhlas s jejich zpracováním odvolá nebo vznese námitku proti jejich zpracování dle čl. 6. níže.

 Za účelem zlepšení a vyhodnocení fungování portálu a nastavení některých marketingových aktivit poskytovatel používá na svých webových stránkách soubory cookies. Cookies jsou malé textové soubory, které jsou ukládány prostřednictvím prohlížeče lokálně v počítači. Cookies umožňují odlišit jednotlivé návštěvníky webových stránek a personalizovat tak jejich obsah, umožňuji také provádění statistických analýz v souvislosti s návštěvou webových stránek. 

V. Předávání osobní údajů

 Poskytovatel může osobní údaje předat odbornému zpracovateli, se kterým má uzavřenu smlouvu o zpracování osobních údajů a který poskytuje záruku zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby byly splněny zákonné požadavky na zpracování osobních údajů a byla zajištěna ochrana práv subjektů údajů. Takovými zpracovateli jsou zejména:

  • a) marketingové agentury v rámci přípravy nabídky služeb a produktů poskytovatele;
  • b) poskytovatelé IT služeb a tvůrci softwarových produktů používaných při činnosti poskytovatle a změn v informačních systémech;
  • c) právní a daňoví poradci, při poskytování svých služeb (zejména vedení účetnictví a obhajobě a určení našich právních nároků).

 VI. Práva zákazníka

V souvislosti se zpracováním jeho osobních údajů má zákazník následující práva:

Právo na přístup

  • právo získat od poskytovatele potvrzení, zda osobní údaje zákazníka jsou či nejsou zpracovávány, právo získat přístup k těmto údajům, právo požádat o poskytnutí informace o účelu zpracování, kategorii zpracovávaných osobních údajů, příjemci osobních údajů, dostupných informacích o zdroji osobních údajů, nejsou-li získány přímo od zákazníka, a o době uložení osobních údajů. 

Právo na opravu a doplnění

  • právo na opravu nepřesných osobních údajů zákazníka nebo na doplnění neúplných osobních údajů.

Právo na výmaz

  • právo na to, aby osobní údaje zákazníka byly vymazány, pokud: (i) již nejsou potřebné pro shora uvedené účely, pro které byly shromážděny a zpracovávány, (ii) zákazník odvolá souhlas se zpracováním osobních údajů tam, kde jsou údaje zpracovávány na základě takového souhlasu a neexistuje jiný právní důvod k jejich zpracování, (iii) zákazník vznese námitku proti zpracování osobních údajů, které jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu poskytovatele, a bude shledáno, že žádné takový oprávněný zájem již neexistuje, (iv) zákazník vznese námitku proti zpracování osobních údajů pro účely marketingu; v takovém případě nebudou osobní údaje pro tento účel dále zpracovávány, (v) osobní údaje byly zpracovány protiprávně, (vi) stanoví tak závazný právní předpis, (vii) osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti dítěti.

Právo na omezení zpracování

  • právo, aby poskytovatel po omezenou dobu přestal osobní údaje zákazníka používat, a to v případě že: se zákazník domnívá, že (i) osobní údaje předané poskytovateli jsou nepřesné, že (ii) zpracování osobních údajů je protiprávní, přičemž nepožaduje jejich výmaz, toliko omezení jejich zpracování, že (iii) osobní údaje již poskytovatel pro výše uvedené účely nepotřebuje, ale potřebuje je zákazník pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, že (iv) zákazník vznesl námitku proti zpracování osobních údajů z důvodu, že již netrvají oprávněné důvody pro jejich zpracování. V takovém případě přestane poskytovatel provádět jakékoliv úkony s osobními údaji zákazníka, a to do doby, než budou nepřesné osobní údaje opraveny nebo vyjasněna jejich nepřesnost nebo do doby výsledku posouzení námitky proti jejich zpracování.

Právo na přenositelnost údajů

  • právo získat osobní údaje, které se zákazníka týkají, jež poskytl poskytovateli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci. 

Právo vznést námitku proti zpracování

  • právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě oprávněného zájmu poskytovatele a pro účely marketingu; u marketingových aktivit, přestane poskytovatel osobní údaje po obdržení námitky zpracovávat, v ostatních případech tak učiní, pokud nebude mít oprávněné důvod pro zpracování osobních údajů. 

Právo podat stížnost

  • právo podat stížnost v případě, že se zákazník domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány neoprávněně nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy, a to u poskytovatele nebo Úřadu pro ochranu osobních údajů na adresu: Pplk. Sochora 27, 170 00  Praha 7.
 VII. Práva zákazníka

Námitku proti zpracování dle čl. VI., jakož i ostatní práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů, včetně odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů, může zákazník vznést elektronicky, e-mailem na adresu: info@pizzacapo.cz či písemně na adrese sídla poskytovatele. Týmž způsobem se zákazník může obrátit na poskytovatele s dotazy či připomínkami. 703 662 452

Kontaktní informace

Otevírací doba
Přejít nahoru